Jump to content
OFPmafia.eu

Vážení návštěvníci, vážení členové, komunito. Vzhledem k množícím se dotazům, bychom vás informovali, že naše projekty OFPmafia a TS-Sim jsou především určené pro vás, komunitu, čímž můžete neomezeně bez jakýchkoliv omezení (bez porušení podmínek) nahrávat a sdílet vaší tvorbu přímo na našich stránkách.

Děkujeme, za pochopení a těšíme se na vaši tvorbu.

Jakub Woletz

OMSI - Developer
  • Content Count

    205
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    15

Jakub Woletz last won the day on June 12 2018

Jakub Woletz had the most liked content!

Community Reputation

22 Neutral

4 Followers

About Jakub Woletz

  • Rank
    Jakub
  • Birthday 05/23/1999

Recent Profile Visitors

3,655 profile views
  1. Zobrazit soubor Simple Spline Creator Nedávno vydaný editor silnic do Omsi nebo Omsi 2. Umožňuje tvorbu nových i úpravu starých silnic, dále pak přidání pathů, textur a dalších věcí, díky čemuž si můžete vytvořit plnohodnotnou silnici. Submitter Jakub Woletz Submitted 15.7.2014 Category Ostatní Autor dezio Heslo  
  2. Šťastný nový rok, pěkného Silvestra a příjemně strávené poslední minuty v tomto roce přeji za sebe i za celý team a doufáme, že na nás nezanevřete kvůli menším technickým problémům, na jejichž opravě se pilně pracuje. Vaše OFPMAFIA.eu Happy New Year, New Year's Eve nice and pleasant the last minute this year, I wish for myself and for the whole team and hope to us nezanevřete due to minor technical problems on the repair are working hard. Your OFPMAFIA.eu
  3. I thing yes, you only must wait, but afrer your report i reuploaded it and now download is direct link, so now it is already works
  4. Do příspěvku byl přidán patch na zrcátka. Návod na odstranění chyby najdeš v předposledním odstavci.
  5. Version 0.1

    11,133 downloads

    Včera v pozdních hodinách večer vyšel kloubový Citybus od VonSharka. Jedná se o přepracované modely od Kosaka. Tyto dva modely vycházejí z původního modelu autobusu Renault/Karosa Citybus, které vytvořil Kosák. Na úpravách se mnou spolupracuje Lukasek1973, autor kloubových Karos, které jsou rovněž v přípravě. Zde jsou informace o 18M verzi, která je k dispozici ke stažení ve verzi 0.1, na konci příspěvku: 1. Model trpí nemocí původního modelu - díry. Celý autobus bude optimalizován, protože obsahuje až příliš mnoho zbytečných polygonů, momentálně je to věc, na které pracuji. Karoserie autobusu je kompletně vysmoothována tam, kde má být, dosazeno nové víko motoru, které ale není děrované, nýbrž řešené fototexturou, což mám v plánu na celý model, kde se to hodí, aby se ušetřily polygony. Ale ještě ho budu muset upravit, neodpovídá tvar. 2. Jsou vyměněny tyče/madla, ty původní z krátké verze autobusu, nemělo smysl upravovat, protože byly multipolygonové (cca 20000 poly), vymodeloval jsem nové, již optimalizované. 3. Kola autobusu byly taktéž multipolygonové, použil jsem kola z Martyho/Daniela Karosky B951/E, ty jsou optimalizované. O tom, zda tyto kola autobus skutečně v realitě má, jsem se přesvědčil, že ano, jak někdo tvrdil, že se tyto kola na Citybus 12M/18M nikdy nedávaly. Maximálně mají jiný profil pneumatik, nýbrž ráfky jsou stejné. Dál o tom nechci slyšet a nechci a nebudu o tom diskutovat. 4. Interiér - Celkově na tom je ještě spousta práce, vpředu musím ještě upravit přechod z vysoké podlahy na nízkou (je to jen blbě ohnutý), chybí sklápěcí plošina, na prošině jsou sedačky, které mají být sklápěcí, jsou tam dané prozatimně klasické. Modelově kabina řidiče nebyla nijak pozměněna, jen byl dosazen JKZ/Mypol z Karosky B951/E, včetně vnitřních panelů BUSE (ty jsou momentálně vyřazeny z provozu, protože mám špatně nakonfigurovaný animovaný text). Vzadu nahoře, zatím, chybí brzdová a směrová světla 5. Model je prozatímně namapovaný z původních textur 12M verze, tudíž připomínám, že na model nemá smysl dělat repainty. Vše bude kompletně přepracováno na nové textury. 6. Zvuky - Jediné, co je zvukově na tomto busu reálné, tak pouze startér a volnoběh (a to ještě blbě, musí se to vyladit), ostatní zvuky motoru je zvuk z MANů NL/NG, které jsem ale mírně vytunil, takže kdo máte slušný subwoofer, to zaručeně pozná. Zvuky dveří jsou z modifikace od Kopecka a jeho kolegy, zvuky výstrahy a ostatní jsou převzaty zatím z Karosy B951/E. 7. Skripty - Celý autobus je postaven na skriptech Karosky B951/E, s nezbytnými úpravami, apeluji tímto na prozatímní automatickou zastávkovou brzdu. Venkovní BUSE plně funkční, přepisovatelná ev. č. Dále - Čelní sklo - po konverzi původního se strašně znehodnotila kvalita, použil jsem celkové, takže není rozpůlené a pokud zapnete stěrače, tak vám zmizí kapky z celého skla. Zevnitř se kapky neobjevují vůbec - musím to celé opravit. Víko nádrže má být užší a delší, také to musím opravit. Dále se pak musí dodělat tyče nad kloubem, ty střešní kryty tam sice už jsou, ale není to kompletní. Stejně, jako točna kloubu - podlaha, musí se dát jiná textura, je tam nyní textura podlahy, v reálu je tam hrbolkatý plech. Autobus momentálně lze dohromady obsadit 70-ti sedícími/stojícími cestujícími. Nahlášena chyba - člen DextCz - pokud se vám na autobusu neobjeví textura kloubu (kloub bude bílý), zmenšete texturu - EXT_B941.jpg - z rozlišení 2048x2048 na 1024x1024. Tato textura bude převedena do *.tga a zahrnuta do aktualizace. Děkujeme! Aktualizace: Na vaši žádost je zde fix na zpětná zrcátka, která vrátí jejich plnou funkčnost. Archiv rozbalte do složky s autobusem, soubor nechte přepsat. 12M verze autobusu, je v raném stádiu vývoje, zatím není v takové fázi, aby ho bylo možné vydat. Autorem textu je VonShark, omsi.cz fórum
  6. View File Irisbus Citybus 18M Včera v pozdních hodinách večer vyšel kloubový Citybus od VonSharka. Jedná se o přepracované modely od Kosaka. Tyto dva modely vycházejí z původního modelu autobusu Renault/Karosa Citybus, které vytvořil Kosák. Na úpravách se mnou spolupracuje Lukasek1973, autor kloubových Karos, které jsou rovněž v přípravě. Zde jsou informace o 18M verzi, která je k dispozici ke stažení ve verzi 0.1, na konci příspěvku: 1. Model trpí nemocí původního modelu - díry. Celý autobus bude optimalizován, protože obsahuje až příliš mnoho zbytečných polygonů, momentálně je to věc, na které pracuji. Karoserie autobusu je kompletně vysmoothována tam, kde má být, dosazeno nové víko motoru, které ale není děrované, nýbrž řešené fototexturou, což mám v plánu na celý model, kde se to hodí, aby se ušetřily polygony. Ale ještě ho budu muset upravit, neodpovídá tvar. 2. Jsou vyměněny tyče/madla, ty původní z krátké verze autobusu, nemělo smysl upravovat, protože byly multipolygonové (cca 20000 poly), vymodeloval jsem nové, již optimalizované. 3. Kola autobusu byly taktéž multipolygonové, použil jsem kola z Martyho/Daniela Karosky B951/E, ty jsou optimalizované. O tom, zda tyto kola autobus skutečně v realitě má, jsem se přesvědčil, že ano, jak někdo tvrdil, že se tyto kola na Citybus 12M/18M nikdy nedávaly. Maximálně mají jiný profil pneumatik, nýbrž ráfky jsou stejné. Dál o tom nechci slyšet a nechci a nebudu o tom diskutovat. 4. Interiér - Celkově na tom je ještě spousta práce, vpředu musím ještě upravit přechod z vysoké podlahy na nízkou (je to jen blbě ohnutý), chybí sklápěcí plošina, na prošině jsou sedačky, které mají být sklápěcí, jsou tam dané prozatimně klasické. Modelově kabina řidiče nebyla nijak pozměněna, jen byl dosazen JKZ/Mypol z Karosky B951/E, včetně vnitřních panelů BUSE (ty jsou momentálně vyřazeny z provozu, protože mám špatně nakonfigurovaný animovaný text). Vzadu nahoře, zatím, chybí brzdová a směrová světla 5. Model je prozatímně namapovaný z původních textur 12M verze, tudíž připomínám, že na model nemá smysl dělat repainty. Vše bude kompletně přepracováno na nové textury. 6. Zvuky - Jediné, co je zvukově na tomto busu reálné, tak pouze startér a volnoběh (a to ještě blbě, musí se to vyladit), ostatní zvuky motoru je zvuk z MANů NL/NG, které jsem ale mírně vytunil, takže kdo máte slušný subwoofer, to zaručeně pozná. Zvuky dveří jsou z modifikace od Kopecka a jeho kolegy, zvuky výstrahy a ostatní jsou převzaty zatím z Karosy B951/E. 7. Skripty - Celý autobus je postaven na skriptech Karosky B951/E, s nezbytnými úpravami, apeluji tímto na prozatímní automatickou zastávkovou brzdu. Venkovní BUSE plně funkční, přepisovatelná ev. č. Dále - Čelní sklo - po konverzi původního se strašně znehodnotila kvalita, použil jsem celkové, takže není rozpůlené a pokud zapnete stěrače, tak vám zmizí kapky z celého skla. Zevnitř se kapky neobjevují vůbec - musím to celé opravit. Víko nádrže má být užší a delší, také to musím opravit. Dále se pak musí dodělat tyče nad kloubem, ty střešní kryty tam sice už jsou, ale není to kompletní. Stejně, jako točna kloubu - podlaha, musí se dát jiná textura, je tam nyní textura podlahy, v reálu je tam hrbolkatý plech. Autobus momentálně lze dohromady obsadit 70-ti sedícími/stojícími cestujícími. Nahlášena chyba - člen DextCz - pokud se vám na autobusu neobjeví textura kloubu (kloub bude bílý), zmenšete texturu - EXT_B941.jpg - z rozlišení 2048x2048 na 1024x1024. Tato textura bude převedena do *.tga a zahrnuta do aktualizace. Děkujeme! Aktualizace: Na vaši žádost je zde fix na zpětná zrcátka, která vrátí jejich plnou funkčnost. Archiv rozbalte do složky s autobusem, soubor nechte přepsat. 12M verze autobusu, je v raném stádiu vývoje, zatím není v takové fázi, aby ho bylo možné vydat. Autorem textu je VonShark, omsi.cz fórum Submitter Jakub Woletz Submitted 9.8.2015 Category Vozidla + AI Autor VonShark Heslo Zpětná kompatibilita s OMSI1 Ne/No
  7. Version 1.1

    5,679 downloads

    Přímo ve složce s modelem si můžete změnit nastupování předními na nastupování všemi dveřmi nakopírováním dle předlohy. Polohu MyPol panelu lze upravit ve složce model, kam nakopírujete soubory např. ze složky jkz 3 do jkz! VERZI 1.0 NEPOTŘEBUJETE! NAOPAK, SMAZAT! Nebo alespoň nekombinovat! JAK OPRAVIT NEFUNKČNÍ HLÁŠENÍ ZASTÁVEK VZOROVÝ CTI SOUBOR PRO TVORBU REPAINTU
  8. Slušná práce! Díky, ten seznam se fakt hodí!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this website you agree to Terms of Use, Privacy Policy, Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.