Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Vážení návštěvníci, vážení členové, komunito. Vzhledem k množícím se dotazům, bychom vás informovali, že naše projekty OFPmafia a TS-Sim jsou především určené pro vás, komunitu, čímž můžete neomezeně bez jakýchkoliv omezení (bez porušení podmínek) nahrávat a sdílet vaší tvorbu přímo na našich stránkách.

Děkujeme, za pochopení a těšíme se na vaši tvorbu.

Admin

Roman

Administrátoři
  • Content Count

    2,546
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    138

You can change the content in the translations: aXenProfilePro_Title_1

You can change the content in the translations: aXenProfilePro_Text_1

Roman last won the day on April 18

Roman had the most liked content!

Community Reputation

157 Good

About Roman

  • Rank
    Administrator
  • Birthday March 27

Osobní údaje

  • Gender
    Muž
  • Steam ID
    PapisCZE
  • Nationality
    Czech republic

Recent Profile Visitors

17,792 profile views
  1. Doporučil bych si zkontrolovat správné zkopírování do správné složky s modelem
  2. Roman

    Rail Route

    S blížícím se koncem léta jsme konečně připravili novou aktualizaci obsahu v testovací větvi. Zabralo nám to více času, než jsme původně očekávali. A důvodem nebyla letní dovolená, kterou jsme s Mišem strávili s rodinami, ale množství změn, které jsme provedli "pod kapotou". O některých funkcích v aktualizaci 1.1 jsme se již zmínili, ale zde jsou další (a na některé jsem pravděpodobně zapomněl). Vstupní systém Přešli jsme ze staršího systému Unity na nový. V budoucnu bychom chtěli podporovat dotykové obrazovky a ovladače a také umožnit přizpůsobení ovládání v možnostech. Jedinou výmluvou nám bylo, že jsme byli v předběžném přístupu, ale tuto funkci si komunita hodně žádala. Tak nějak jsme si mysleli, že se starým systémem to nebude zrovna ten nejlepší přístup. Co jsme ale nečekali, bylo množství problémů, které jsme po přechodu na nový systém měli. Zdá se, že systém je stále ve fázi intenzivního vývoje, takže jsme se museli postarat o mnoho chyb. Několik jich ještě zbývá vyřešit během našeho testovacího období v nestabilní větvi. Například scrollování pod Linuxem funguje s minimální citlivostí. Výkon hry Další část změn představují optimalizace výkonu hry. Čas od času se na výkon podíváme, avšak od předchozí iterace už nějaký čas uplynul. Výkonnostní optimalizace se nějakým způsobem liší od ostatních změn v kódu. Vzhledem k tomu, že můžete vytvořit spoustu "vedlejších efektů", nemůžete předvídat samotný výkon hry. V Rail Route máme mnoho jednotkových a integračních automatizovaných testů, ale ty nestačily na to, aby zachytily vše. Výhodou je, že máme od komunity zpětnou vazbu typu "hra je plynulejší". A proto jsme to udělali! Zdá se, že se snaha vyplatila. Doufejme, že se nám to podaří. 2D nebo 3D? V raných fázích našich verzí jsme si nebyli jisti, zda hra bude 3D. Proto jsme stále používali směs 3D a 2D kolidérů. Dal jsem si tu práci a 3D fyziku ze hry úplně odstranil a nahradil ji pouze 2D. Refaktorizaci provádíme poměrně často, abychom udrželi vysokou kvalitu kódu. To nám pomáhá mnohem rychleji implementovat nové funkce a zároveň snižuje náklady na údržbu starého kódu. Tentokrát jsem se s očekávaným efektem mýlil. Zpočátku jsem doufal, že kód bude lepší bez 3D fyziky, ale skutečnost byla jiná. Dostal jsem značné problémy s výkonem a problémy s 2D fyzikou. To je cena za refaktorizaci. Kvalitu kódu se podařilo zlepšit i v jiných oblastech, ale to není tak důležité. Městské vlaky Doufáme, že hráči budou mít ze všech výše uvedených změn užitek, ale uvědomujeme si, že to nejsou funkce, které by si užili. Proto jsme přinesli překvapení: Městské vlaky. Nikdy jsme o nich nemluvili, takže to bylo překvapení i pro naše alfa testery, když poprvé zkusili novou verzi 1.1.0. Doufáme, že přinesou větší variabilitu hlavně do nekonečné hry díky svému unikátnímu modelu bodování: jejich jízdní řád není při přijetí zakázky explicitně definován. Odměna se vypočítá na základě počtu unikátních stanic ve kterých vlak zastaví. Nikdy neopouští mapu a měl by skončit ve stejné stanici, ze které vyjel. Záleží na hráči; představují tramvajové a podzemní tratě s vyhrazenými kolejemi, nebo sdílejí koleje s jinými vlaky, jako to dělá S-Bahn v Německu? Cíl je stále stejný: propojit co nejvíce stanic v co nejkratším čase. Senzory na autoblocích Mnohokrát jsme viděli, jak se hráči snažili mít plně automatizovat mapu. Mnohokrát jsme viděli návrhy týkající se naší automatizace. Jedním z nejvýraznějších byla potřeba automatizovat výjezd z autobloků. Skutečně lze umístit směrový senzor před vjezd, ale u dlouhých autobloků se koleje na dlouhou dobu obsadí bez využití. Nyní lze do autobloků zabudovat směrové senzory. Stejně jako odjezdová čidla na nástupištích kontrolují obě návěsti autobloku (ale pouze pokud nejsou ruční). Na rozdíl od nich a směrových čidel zabudovaných na kolejích se spouštějí, jakmile vlaky vjedou do posledního úseku před výjezdem z autobloku, bez ohledu na směr. (Fungují tedy jako dva jednosměrné směrové snímače postavené v blízkosti obou výjezdů z autobloku). Nyní vedeme věčnou diskusi, zda je tento iterativní přístup - prostě přidávat senzory tam, kde je to potřeba - správný. Zdá se, že senzory se budou vzájemně ovlivňovat. Pokud vedle sebe stojí směrové čidlo a čidlo příjezdu (obě kontrolují stejné návěstidlo), vlaky, které obsluhuje čidlo příjezdu, nesmí například spustit směrové čidlo. Existují různé alternativy, především: Umožňují hráči postavit více snímačů na stejném místě. Umožnit hráči postavit jeden snímač (např. snímač přejezdu vlaku nebo snímač odjezdu vlaku) a zakoupit více automatizačních modulů (např. modul dálkového směrování, modul směrování příjezdu na nástupiště, modul couvání, ...). Úplné rozdělení logiky snímání (senzor spouštějící událost, např. vlak je zde) a logiky automatizace (ovládací signály a výhybky akčního členu podle události). Zde nás napadá, že by události mohly být barevně odlišeny podle konfigurace hráče. Např. v konkrétním senzoru vlaky jedoucí do Londýna spustí červenou událost, zatímco vlaky jedoucí do Liverpoolu a Manchesteru spustí modrou událost. Pak by aktuátory vytvářely trasy podle barev událostí (červená na tuto trať a modrá na tamtu). To by hráči umožnilo vizuálně kombinovat barvy a vytvářet ze základních prvků složitou logiku (např. směrovat nákladní vlaky jinak, přestože jedou do stejné stanice, aplikovat a logické operace a mnoho dalšího). Ale to je možná až na budoucí článek. V tuto chvíli bych vám doporučil nahlédnout do nestabilní větve vývoje, pokud máte dost odvahy. Do stabilní větve tuto aktualizaci uvolníme, jakmile budou vyřešeny všechny hlavní problémy. Mimochodem, stále usilovně pracujeme na novém návodu! Rádi bychom ho přinesli v příští aktualizaci. Zabere nám to ale více času, protože tentokrát to chceme opravdu udělat pořádně! -Zdroj Steam
  3. Opraveno, pozor na odkazování.
  4. Zobrazit soubor Audi S4 B5 V2 Osobní automobil Audi S4 B5 od autora Azorax Modding. Seznam změn:- - Drobné úpravy a opravy - Opraveny přední světlomety - Opravená zrcátka - Upraveny některé materiály - Nová fyzika - Překonfigurován motor (vylepšený realismus) - Překonfigurována převodovka (vylepšený realismus) - Překonfigurovaný podvozek (vylepšený realismus) - Překonfigurovaná animace otáčkoměru *Vůz má manuální převodovku, pro lepší zážitek z jízdy přepněte na manuální režim* Submitter Roman Submitted 11.9.2021 Category Ostatní Autor Azorax Modding Heslo  
  5. Roman

    Audi S4 B5 V2

    Version 1.0.0

    2 downloads

    Osobní automobil Audi S4 B5 od autora Azorax Modding. Seznam změn:- - Drobné úpravy a opravy - Opraveny přední světlomety - Opravená zrcátka - Upraveny některé materiály - Nová fyzika - Překonfigurován motor (vylepšený realismus) - Překonfigurována převodovka (vylepšený realismus) - Překonfigurovaný podvozek (vylepšený realismus) - Překonfigurovaná animace otáčkoměru *Vůz má manuální převodovku, pro lepší zážitek z jízdy přepněte na manuální režim*
  6. Zobrazit soubor Pack Traffic autobusů Verze 12.4 - přidány nové skiny německých skutečných autobusových dopravců Balíček přidává do provozu 43 nových modelů autobusů s 1367 skiny (Setra, Neoplan, Volvo, Man, Mercedes-Benz, Ikarus, Scania, Ayats, Irizar, Temsa, Irisbus, Jelcz, Karosa, Caetano, Optare). Testováno na verzi 1.41.x Submitter Roman Submitted 11.9.2021 Category Ostatní Autor Jazzycat Heslo  
  7. Version 12.4

    4 downloads

    Verze 12.4 - přidány nové skiny německých skutečných autobusových dopravců Balíček přidává do provozu 43 nových modelů autobusů s 1367 skiny (Setra, Neoplan, Volvo, Man, Mercedes-Benz, Ikarus, Scania, Ayats, Irizar, Temsa, Irisbus, Jelcz, Karosa, Caetano, Optare). Testováno na verzi 1.41.x
  8. Zobrazit soubor Gaz 3110 Volga 1997 SpinTires, ta správná hra, ve které vaše vozidlo nezůstane čisté déle jak pár minut, kde jinde si člověk dokáže užít zábavu v podobě jízdy blátem, vodou a díky velmi povedené fyzice tato hra se jako simulátor off-roadu řadí mezi jedny z nejlepších. Du-mont se rozhodl pro vytvoření ruského automobilu Gaz 3110, které vám zpestří zážitek, neboť se jedná o obyčejný automobil, nikoliv 4x4 nebo vozidlo do terénu. Automobil byl testován ve verzích hry 03.03.16 a 1.7.1, Gaz nabízí vlastní zvuky, animace a možnosti zašpinění v terénu. Submitter Roman Submitted 3.9.2021 Category SpinTires Autor Du-mont Heslo  
  9. Version 1.0.0

    0 downloads

    SpinTires, ta správná hra, ve které vaše vozidlo nezůstane čisté déle jak pár minut, kde jinde si člověk dokáže užít zábavu v podobě jízdy blátem, vodou a díky velmi povedené fyzice tato hra se jako simulátor off-roadu řadí mezi jedny z nejlepších. Du-mont se rozhodl pro vytvoření ruského automobilu Gaz 3110, které vám zpestří zážitek, neboť se jedná o obyčejný automobil, nikoliv 4x4 nebo vozidlo do terénu. Automobil byl testován ve verzích hry 03.03.16 a 1.7.1, Gaz nabízí vlastní zvuky, animace a možnosti zašpinění v terénu.
  10. Zobrazit soubor Dodatkové tabulky na návěsy Pokud vozíme různé náklady, měli by o nich vědět i ostatní, především pokud vozíme nebezpečné náklady. Tobrago se rozhodl, že vytvoří modifikaci, která umožní si na návěs přidělat různé dodatkové tabulky, které upozorní ostatní účastníky provozu na silnicích. Nejnovější verze doplňuje nějaké nové cedulky a opravuje chyby z předchozích verzí. Submitter Roman Submitted 2.9.2021 Category Ostatní Autor tobrago Heslo  
  11. Version 0.8.8.10

    2 downloads

    Pokud vozíme různé náklady, měli by o nich vědět i ostatní, především pokud vozíme nebezpečné náklady. Tobrago se rozhodl, že vytvoří modifikaci, která umožní si na návěs přidělat různé dodatkové tabulky, které upozorní ostatní účastníky provozu na silnicích. Nejnovější verze doplňuje nějaké nové cedulky a opravuje chyby z předchozích verzí.
  12. Herní přezdívka: PapisCZE - @Roman n/a n/a
  13. Plugin, sloužící především pro vytváření regionů, jak veřejných tak i soukromých proti nezvaným návštěvníkům. Regiony nabízejí celkem 3 možnosti, ze kterých můžete vybírat. Obyčejný region - Jednoduchý region bez dalších vlastností Dvoj a více-regiony - Mírně složitější region, který ovšem nabízí překrývání dvou regionů s rozšířenou možností pro uživatele obou regionů. Dvoj a více-regiony - Jedná se o více složitější regiony, které nabízejí mnohem lepší správu a nastavení pro uživatele díky prioritám daných regionů. Jak vytvořit region? Příkaz //wand, který nám dá dřevěnou sekeru, pomocí které si nastavíme začátek a konec regionu Příkaz //expand wert, Příkaz, který nám usnadní práci s definicí výškového rozdílu regionu - Toto nastaví region od první kostky země, až do nebe, čímž bude region chráněn i proti podkopání Příkaz /region define <název regionu> <vlastník> <vlastník2> .... Příklad: /region define mujkouzelnydomov Roman - Region, který se jmenuje mujkouzelnydomov a vlastník je pouze Roman Další, časté příkazy: /region redefine <nazev> - Příkaz, umožňující změnu původního regionu (Hodí se například při zvětšení pozemku) /region remove <nazev> - Příkaz, umožňující vymazání regionu /region addowner <nazev> <jmenohrace> / removeowner <nazev> <jmenohrace> - Příkaz, který slouží k přidání / odebrání vlastníka daného regionu /region addmember <nazev> <jmenohrace> / removemember <nazev> <jmenohrace> - Příkaz, který slouží k přidání / odebrání uživatele daného regionu /region flag <region> mob-spawning deny - Příkaz, který zakazuje v daném regionu spawn mobů Celý seznam příkazů a možností (Ne všechny jsou dostupné hráčům a některé atributy může nastavit jen moderátor a výše.
  14. Trestní Zákoník Přestupek → |krádeže vln, dřev, plotů, atd| → Soudní Proces -> Vězení + Mute Krádež → |krádež dia, zlata , a dalších vzácných surovin| -> Smazání INV + Vězení / Možnost BANU Velká Krádež → |zničení měst, osad, vil, krádež hodně věcí| -> Smazání INV + BAN Zničení Domu/města/veřejné stavby -> Smazání INV + Smazání /Home Pokud zloděj nebude zastižen ve hře může dostat BAN > možnost ospravedlnění na fóru Pokud zloděj se bude bránit domovní prohlídce + odcizení majetku -> Vězení / Možnost BANU Pokud člověk bude krást krást bude se z přestupku stávat > krádež > velká krádež !!! |Tresty jsou o to aby se lidi poučili, pokud se nepoučí nemají zde co dělat| Polévání hráčům domy lávou -> BAN Polévání hráčům domy vodou -> Možnost BANU → Toto neplatí pokud hráč hasí hořící dům Obsazení či zabrání cizího majetku → |Pokud hráč nemá /res !NEŘEŠÍME!| -> Vězení + Smazání INV --- PŘÍRODNÍ ZÁKONY --- Polévání přírody lávou či vodou -> BAN Stavby 1x1 → Bez účelu -> Smazání INV + Vězení Žhářství -> BAN Nesmyslné stavění kostek -> Vězení + Smazání INV Díry 1x1 → Bez účelu -> BAN --- BUGY/HACKY --- Bugování, Hackování serveru / poškozování serveru -> BAN Fly hack, speed hack, item hack, XRAY -> BAN Zneužívání chyb hry → Duplikace Itemů, atd… -> PerBAN Využíváni programů které zvyšují odezvu hry (boti) -> BAN Používáni ve hře rapid pulseru (rychle blikající redstone) → Upozornění hráče,pokud neuposlechne -> KICK Zneužívání skrytých funkcí Pluginů -> KICK --- CHAT + Discord --- Používání Caps Locku → např. CHCI POMOC -> Mute |kdo dal mute tak na něm záleží kdy dá UNMUTE| Opakovaný Caps Lock -> Prodlužovaní Mute Psaní sprostých slov/nadávání -> Kick + Mute Hanlivé vtipkování o adminu/moderátorovi → Pozor na vtip a urážku ! -> Mute nebo BAN Urážky Adminů, Moderátorů -> BAN Spamování chatu nesmysli → např. 1,2,3,4,5 -> MUTE Reklama na jiný Server/web -> BAN Sexuální nebo jinak nepříjemné, vtíravé či nevhodné narážky -> BAN --- HRÁČI OSOBNĚ --- Nicky → Podobné jménům adminů, moderátorů -> BAN Nesmyslné nicky → jako „blabla, oko“ -> BAN |Hráč bude upozorněn aby si změnil nick !!!| Nesmyslné texty na cedulích → uážlivé názvy, rasistické názvy -> Pokud hráč neřekne pádný důvod toho textu = BAN Tvorba rezidencí → Bez toho aby tam byla nějaká stavba -> Smazání dané rezidence + Pokuta 20,000,00$ Provádění hráčům naschváli, posmívání novým hráčům → např.posmívání, nebo stát v cizím domě aniž by majitel rezidence chtěl -> Mute + Port na Spawn + Možnost Kicku --- VIP --- Narušování soukromí hráčům → teleporty k hráči = Neuposlechnutí Admina/Moderátora -> Možnost Odebrání VIP nebo pokuta 150,000,00$ popřípadě nějaký Trest Vytváření nesmyslných veřejných warpů = 2x Upomínka -> Pak Odebrání VIP Jestli VIP vytvoří warp (ve městě) → bez souhlasu starosty -> 2x Upomínka pak Odebrání VIP --- ADMINI / MODERÁTOŘI --- Zneužívání svých pravomocí -> DEOP !!! Dotování Hráčů na různé věci -> DEOP !!! [MOD] → Neuposlechnutí příkazu admina -> Upomínka pak DEOP [MOD] → Urážení nebo povyšování se nad hráči, kolegy, Administrátory -> Upomínka pak DEOP Nedoržování Oficiálně vydaním Trestním Zákoníkem -> Upomínka pak DEOP V případě zabanování hráče → Je MOD/ADMIN povinen napsat na fórum důvod banu ! „Jinak Ban neplatí“ -> 3x Upomínka pak možnost DEOP Pomluvy, urážky nebo lži před hráči -> Upomínka pak DEOP Vyzrazení tajemství serveru či teamu →(porada,server,reklamy,hosting, atd..) -> Možnost DEOPU /záleží na rozsahu vyžvaněných tajností/ Nepřítomnost více jak 14dní bez důvodu → DEOP Opakovaná nepřítomnost bez důvodu → |Kašlání na server| -> DEOP Nadržování hráčům nad ostatními, podpora, chránění -> DEOP „Každý má stejné práva“ Spawnování zvířat do domů -> Upomínka pak DEOP Neaktivita na serveru → Pokud admin/mód není AFK -> Upomínka pak DEOP Opakovaně špatné odvádění práce → např. nezabanování hráče -> DEOP „Šikanování“ Hráčů → Bezdůvodné mazání rezidencí, porty -> Upomínka pak DEOP Používání WorldEdit → na vytváření velké rovné plochy (zářez do terénu) -> DEOP
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this website you agree to Terms of Use, Privacy Policy, Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.