Jump to content
Hledat v
  • Více nastavení...
Najít příspěvky obsahující...
Hledat výsledky v..
Roman

Změna vlaku ve scénáři

Recommended Posts

Jsou dva způsoby, kterými lze změnit složení vlaku ve scénáři. První z nich je především pro méně zkušené uživatele a pro ty případy, kdy chceme vlak změnit jednorázově, aby po restartování aplikace Rainsted.exe byl v původním stavu. 
Zde je její popis.

Díky programu RAINSTED.exe od uživatzele Ra, můžeme editovat vlaky přímo ve startéru.
Pro změnění vlaku, musíme po spuštění startéru:

  • Nastavit pokročilost uživatzele na Normal nebo vyšší (záložka Settings),
  • v záložce Choose scenery se ujistit, že nabídka Save to temporary file (v pravém dolním rohu) je označena, pokud ne, označíme ji,
  • vybrat scénář v seznamu na levé straně,
  • přejítna záložku Trainsets,
  • vybrat vlak ze seznamu Trainsets on scenery,
  • vybraný vlak můžeme zkopírovat do schránky nebo z něj vymazat všechna vozidla pomocí kliknutí na vlak pravým tlačítkem a vybráním jedné z možností,
  • pokud jsme nevyužili výše popsané, můžeme vybrat jakékoliv vozidlo vlaku (kliknutím levým tlačítkem na jeho miniaturu),
  • pro takto vybrané vozidlo můžeme změnit texturu, spojení s ostatnímy vozidly, nebo ho odstranit,
  • pro dodání nového vozidla klikneme na záložku Vehicles available for trainset editing,
  • potom vybereme kategorii vozidla, jeho typ a texturu,
  • klikneme na miniaturu levým tlačítkem myši a tlačítko držíme (objeví se packa),
  • přesuneme kurzor myši na libovolné místo na editovaném vlaku a pustíme tlačítko.
  • pro dvoučlánkové lokomotivy a při dálkovém ovládání druhé činné lokomotivy nastavujeme v první lokomotivě obsazení Headdriver a spřáhlo na 63 (z možností na pravé straně označíme Mechanical, Brakes, Double control, Corridor a Heating. [POZOR: toto nastavení se týka poze prvního článku!]). Ve druhém článku/lokomotivě nastavíme spřáhlo na 3 (standardně) a obsazení na Nobody. U jednotek postupujeme podobně (také při spojování dvou nebo více jednotek), přičemž v každém článku (kromě posledního) nastavíme spřáhlo na 63.



Druhý, níže popsaný způsob, je určen pro trochu pokročilejší uživatele a pro ty případy, kdy chceme složení vlaku změnit trvale.

Prvním krokem je spuštění Poznámkového bloku. Klikneme na Soubor -> Otevřít... a vyskočí nám okno pro výběr souboru. Typ souboru změníme z txt na "Všechny soubory". Potom se proklikáme do hlavní složky MaSzyny a v ní vstoupíme do podsložky Scenery. Zobrazí se různé soubory, nás zajímají ty z koncovkou .scn. Můžeme například otevřít soubor "krzyzowa2.scn". Po otevření uvidíme takovýto kód:
 

//$n Krzyżowa - Drawowo Główne v2.0
//$d Trasa z Krzyżowej do Drawowa Głównego.
//$d
//$d
//$d
//$d Po uruchomieniu naciskamy Shift + 1!!!
//$i krzyzowa2.jpg

sky cgskj_blueclouded020.t3d endsky
atmo 0 0 0 2000 3000 0.486 0.51 0.612 endatmo
light 100 300 -200 0.357 0.357 0.357 0.902 0.902 0.902 0.498 0.498 0.498 endlight

include krzyzowa2/sc2.scm end
include krzyzowa2/sc2_tr.scm end
include krzyzowa2/sc2_pods_rozkrz.scm end
include krzyzowa2/sc2_teren.scm end
include krzyzowa2/sc2_jez.scm end
include krzyzowa2/sc2_bud.scm end
include krzyzowa2/sc2_plant.scm end
include krzyzowa2/sc2_events.inc end
include rozi/krzyzowa2-posers.inc end


FirstInit

trainset ex6435 krzyzowa_tor6end 1.0 0.0
//$o Pociąg ekspresowy z Krzyżowej do Chełminowa przez Markowo Górne i Drawowo Głowne. Zatrzymuje się tylko w Drawowie Głównym. Po uruchomieniu naciskamy Shift + 1!!!
//$w type=p,lmax=309,vmin=80,vmax=160,d=1.435
node -1 0 ep09-047 dynamic pkp\ep09_v1 104e-047.tga 104e_2 0.0 headdriver 35 0 enddynamic
node -1 0 505120-00351-4 dynamic pkp\z1_v1 z1_ademnu_160.tga z1 0.0 nobody 35 0 enddynamic
node -1 0 505120-00351-4 dynamic pkp\z1_v1 z1_c4.tga z1 0.0 nobody 35 0 enddynamic
node -1 0 505120-00351-4 dynamic pkp\z1_v1 z1_c4.tga z1 0.0 nobody 35 0 enddynamic
node -1 0 505120-00351-4 dynamic pkp\z1_v1 z1_c3.tga z1 0.0 nobody 35 0 enddynamic
node -1 0 505120-00351-4 dynamic pkp\z1_v1 z1_gw_1-n.tga z1 0.0 nobody 35 0 enddynamic
node -1 0 505120-00351-4 dynamic pkp\z1_v1 z1_b.tga z1 0.0 nobody 35 0 enddynamic
node -1 0 505120-00351-4 dynamic pkp\z1_v1 z1_gw_1-n.tga z1 0.0 nobody 35 0 enddynamic
node -1 0 505120-00351-4 dynamic pkp\z1_v1 z1_gw_1-n.tga z1 0.0 nobody 0 0 enddynamic
endtrainset



trainset pe9742 klonowo_tor2end 1.0 0.0
//$o Wakacyjny pociąg pospieszny Bursztyn z Klonowa do Markowa Górnego przez Krzyżową, Chełminów i Drawowo Główne. Zatrzymuje się w Krzyżowej i Drawowie. UWAGA!!! Na haku 14 wagonów czyli ponad 340m, podciągać skład pod sam wskaźnik W4. Po uruchomieniu naciskamy Shift + 1!!!
//$w type=p,lmax=433,vmin=70,vmax=120,d=1.435
node -1 0 eu07-150 dynamic pkp\4e_v1 4e-150.tga 4e 0.0 headdriver 35 0 enddynamic
node -1 0 575100-48296-8 dynamic pkp\1xxa_v1 pdn_296-8.tga 101c 0.0 nobody 35 0 enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic pkp\1xxa_v1 wlabo_118-3.tga g77 0.0 nobody 35 15 passengers enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic pkp\1xxa_v1 wlabo_118-3.tga g77 0.0 nobody 35 75 passengers enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic pkp\1xxa_v1 bdnu_160_2.tga 111a 0.0 nobody 35 50 passengers enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic pkp\1xxa_v1 bdnu_160_1.tga 111a 0.0 nobody 35 75 passengers enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic pkp\1xxa_v1 adu_160_tlk.tga 111a 0.0 nobody 35 10 passengers enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic pkp\1xxa_v1 bdnu_160_1.tga 111a 0.0 nobody 35 15 passengers enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic pkp\1xxa_v1 bdnu_160_2.tga 111a 0.0 nobody 35 75 passengers enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic pkp\1xxa_v1 bdnu_160_1.tga 111a 0.0 nobody 35 50 passengers enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic pkp\1xxa_v1 112a11.tga 111a 0.0 nobody 35 75 passengers enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic pkp\1xxa_v1 bdu_120.tga 111a 0.0 nobody 35 50 passengers enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic pkp\1xxa_v1 bdnu_160_1.tga 111a 0.0 nobody 35 75 passengers enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic pkp\1xxa_v1 111a17.tga 111a 0.0 nobody 35 75 passengers enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic pkp\1xxa_v1 bdnu_090-7.tga 111a 0.0 nobody 0 75 passengers enddynamic
endtrainset

a tak dále...

Za frází FirstInit se vždy nachází zápisy přítomných vlaků. Jeden vlak je mezi frázemi trainset... a endtrainset. V našem příkladovém kódu jsou zapsány dva vlaky (v celém scénáři je jich víc, zde jsme si uvedli pouze část souboru krzyzowa2.scn).

Třetím krokem bude změna zápisů.

Chtějme, aby ve druhém vlaku místo EU07-150 byla ET22-094. Smažeme řádek:

node -1 0 eu07-150 dynamic pkp\4e_v1 4e-150.tga 4e 0.0 headdriver 35 0 enddynamic

a místo něj napíšeme:

node -1 0 ET22-094 dynamic PKP\ET22_v1 201E-094.tga 201E 0.0 headdriver 35 0 enddynamic



Aby ses dozvěděl jak se tvoří zápisy pro různá vozidla, podívej se na návod níže: Zápisy vozidel.

Pokud chceme, aby původní vozidlo, v našem případě EU07-150, bylo možno jednoduše "obnovit" (bez nutnosti tvoření zálohy původního souboru), dopíšeme před jeho zápis znak pro komentář:

//

Celý zápis bude potom vypadat takto:

//node -1 0 eu07-150 dynamic pkp\4e_v1 4e-150.tga 4e 0.0 headdriver 35 0 enddynamic
node -1 0 ET22-094 dynamic PKP\ET22_v1 201E-094.tga 201E 0.0 headdriver 35 0 enddynamic
node -1 0 575100-48296-8 dynamic pkp\1xxa_v1 pdn_296-8.tga 101c 0.0 nobody 35 0 enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic pkp\1xxa_v1 wlabo_118-3.tga g77 0.0 nobody 35 15 passengers enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic pkp\1xxa_v1 wlabo_118-3.tga g77 0.0 nobody 35 75 passengers enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic pkp\1xxa_v1 bdnu_160_2.tga 111a 0.0 nobody 35 50 passengers enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic pkp\1xxa_v1 bdnu_160_1.tga 111a 0.0 nobody 35 75 passengers enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic pkp\1xxa_v1 adu_160_tlk.tga 111a 0.0 nobody 35 10 passengers enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic pkp\1xxa_v1 bdnu_160_1.tga 111a 0.0 nobody 35 15 passengers enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic pkp\1xxa_v1 bdnu_160_2.tga 111a 0.0 nobody 35 75 passengers enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic pkp\1xxa_v1 bdnu_160_1.tga 111a 0.0 nobody 35 50 passengers enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic pkp\1xxa_v1 112a11.tga 111a 0.0 nobody 35 75 passengers enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic pkp\1xxa_v1 bdu_120.tga 111a 0.0 nobody 35 50 passengers enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic pkp\1xxa_v1 bdnu_160_1.tga 111a 0.0 nobody 35 75 passengers enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic pkp\1xxa_v1 111a17.tga 111a 0.0 nobody 35 75 passengers enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic pkp\1xxa_v1 bdnu_090-7.tga 111a 0.0 nobody 0 75 passengers enddynamic


Až nás omrzí jízda na ET22 a budeme chtít obnovit původní složení vlaku, odstraníme // (před zápisem EU07) a napíšeme //před zápis ET22 (v případě, že bychom se zas někdy chtěli projet ET22).

Po úpravě zápisů do kýžené podoby soubor krzyzowa2.scn uložíme, vypneme startér Rainsted.exe a znovu spustíme (pokud byl spuštěn při modifikaci souboru SCN), spustíme simulátor a těšíme se vlastnoručně vytvořeného vlaku 🙂

Pro zvídavé:
Struktura zápisu trainset je takováto:

trainset NÁZEV_SOUBORU_S_JÍZDNÍM_ŘÁDEM_VLAKU NÁZEV_POČÁTEČNÍ_KOLEJE VZÁLENOST_OD_ZAČÁTKU_POČ._KOLEJE POČÁTEČNÍ_RYCHLOST

takže zápis:

trainset ex6435 krzyzowa_tor6end 1.0 0.0

znamená, že vlak s jízdním řádem ex6435 se "narodí" na koleji krzyzowa_tor6end ve vzdálenosti 1.0 m od jejího začátku a bude mít počáteční rychlost 0.0 km/h.
 


Tento návod je doplňkem návodu: Jak změnit vlak ve scénáři, který by sis měl přečíst jako první (mimo jiné proto, abys znal princip zápisů).


LOKOMOTIVY, JEDNOTKY:

node -1 0 EU07-150 dynamic PKP\4E_v1 4E-150.tga 4E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
 

  • -1 - Maximální vzálenost, ze které je model vozidla ještě viditelný (v metrech); hodnota -1 znamená nekonečno, což je v praxi 2000 m; Za účelem nevelkého zvýšení FPS, můžeme hodnotu zmenšit např. do 800.
  • 0 - Minimální vzdálenost, ze které je viditelný model vozidla.
  • EU07-150 - Název lokomotivy, která bude zobrazena v Rainsted.exe; v případě lokomotiv musí být unikátní (u dvoučlánkových lokomotiv a jednotek to platí pro každý článek) pro daný scénář; oproti tomu názvy vagónů se mohou opakovat.
  • dynamic - Typ objektu. Dynamic je objekt pohybující se po kolejích nebo silnici.
  • PKP\4E_v1 - Cesta ke složce s vozidlem v adresáři Dynamic. Pro změnu lokomotivy stačí místo 4E_v1, napsat složku s jinou lokomotivou. Např. ET22_v1. Jinou hlavní složkou (alternativa PKP) je např. road, kde jsou silniční vozidla, jejiž definice jsou analogické ke kolejovým vozidlům.
  • 4E-150.tga - Název souboru textury i s koncovkou. Pokud model nemá měnitelnou texturu píšeme none.
    Informace pro pokročilé uživatele: Pokud nenapíšeme koncovku souboru, simulátor načte texturu ze souboru s předem nastavenou koncovkou. Pro exe 735 kB (exe z Dizelpack) je to koncovka bmp, pro exe z PC2009 a novější můžeme typ souboru nastavit (což má vliv na celý simulátor, ne jenom na zápisy vozidel!) v souboru eu07.ini změnou řádku defaultext xxx (například: pokud napíšeme tga místo xxx, nastavenou koncovkou bude tga).
  • 4E - Společný název souborů *.chk a *.mmd vozidla, které vkládáme do scénáře (tyto soubory jsou ve složce Dynamic/PKP/4E_v1).
  • headdriver - obsazení:
    • headdriver - řízení z předního stanoviště
    • reardriver - řízení ze zadního stanoviště
    • nobody - bez obsluhy. Používáme pro zadní článek dvoučlánkových lokomotiv (ET40, ET41, ET42), v dálkově řízené lokomotivě (např. 2 x EU07) a ve všech článcích elektrických jednotek, kromě prvního (tam použijeme headdriver)
    • connected - dálkové řízení.
  • 3 - hodnota definující spojení s následujícím vozidlem (tzv. spřáhlo).
    K dispozici máme následující možnosti "spojení":
    • 0 - žádné spojení (používáme pro poslední vozidla ve vlaku);
    • 1 - šroubovka;
    • 2 - průběžné potrubí (červené);
    • 4 - kabel dálkového řízení;
    • 8 - kabel vysokého napětí (VN)
    • 16 - přechod mezi vozy;
    • 32 - plnící potrubí (žluté);

    Různé kombinace získáme součtem hodnot pro jednotlivé prvky. Například:
    • 0 (pro poslední vozidla ve vlaku);
    • 3 = šroubovka (1) + průběžné potrubí (2) - nejužívanější kombinace; pro spojení vagónů nákladních, osobních a také lokomotivy s vagóny;
    • 35 = šroubovka (1) + průběžné potrubí (2) + plnící potrubí (32) - spojení vagónů ve vlacích vyšší kvality. (EIC atp.)
    • 55 = šroubovka (1) + průběžné potrubí (2) + plnící potrubí (32) + dálkové řízení (4) + přechod (16)
    • 63 = šroubovka (1) + průběžné potrubí (2) + plnící potrubí (32) + dálkové řízení (4) + kabel VN (8) + přechod (16) - pro první článek u dvoučlánkových lokomotiv (ET40, ET41, ET42), spojení dvou činných lokomotiv (pouze v první z nich) a spojení článků jednotek (kromě posleního)


Vzorové zápisy:

Pro dvoučlánkovou lokomotivu:

Kód:
node -1 0 ET41-101-A dynamic PKP\ET41_v1 ET41-101-A.tga 203E-A 0.0 headdriver 63 0 enddynamic
node -1 0 ET41-101-B dynamic PKP\ET41_v1 ET41-101-B.tga 203E-B 0.0 nobody 3 0 enddynamic

Pro elektrickou jednotku:

Kód:
node -1 0 EN57-1012ra dynamic PKP\EN57_v1 EN57-1012ra.tga 6baII 0.0 headdriver 63 0 enddynamic
node -1 0 EN57-1012s dynamic PKP\EN57_v1 EN57-1012s.tga 6bsII 0.0 nobody 63 0 enddynamic
node -1 0 EN57-1012rb dynamic PKP\EN57_v1 EN57-1012rb.tga 6bbII 0.0 nobody 0 0 enddynamic

Pro dvě elektrické jednotky:

Kód:
node -1 0 EN57-1012ra dynamic PKP\EN57_v1 EN57-1012ra.tga 6baII 0.0 headdriver 63 0 enddynamic
node -1 0 EN57-1012s dynamic PKP\EN57_v1 EN57-1012s.tga 6bsII 0.0 nobody 63 0 enddynamic
node -1 0 EN57-1012rb dynamic PKP\EN57_v1 EN57-1012rb.tga 6bbII 0.0 nobody 63 0 enddynamic
node -1 0 EN57-1051ra dynamic PKP\EN57_v1 EN57-1051ra.tga 6baII 0.0 nobody 63 0 enddynamic
node -1 0 EN57-1051s dynamic PKP\EN57_v1 EN57-1051s.tga 6bsII 0.0 nobody 63 0 enddynamic
node -1 0 EN57-1051rb dynamic PKP\EN57_v1 EN57-1051rb.tga 6bbII 0.0 nobody 0 0 enddynamic


NÁKLADNÍ VAGÓNY:

node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Eaos_v1 401W-48.tga 401W 0.0 nobody 3 40 coal enddynamic
 

  • -1 - stejný význam jako u lokomotiv.
  • 0 - stejný význam jako u lokomotiv.
  • 5051-503320-2 - libovolný název. Doporučujeme volit názvy např. Vagon1, Vagon2, Vagon3 atd., aby bylo snažší zjistit, při načítání kterého vagónu simulátor padá. Názvy vagónů ve scénáři nemusí být unikátní.
  • dynamic - stejný význam jako u lokomotiv.
  • PKP\Eaos_v1 - složka s vozidlem. V našem případě Eaos_v1. Pro jiné vozy, např. cisterny: Zaes_v1.
  • 401W-48.tga - stejný význam jako u lokomotiv.
  • 401W - stejný význam jako u lokomotiv.
  • nobody - pro vagóny píšeme nobody.
  • 3 - stejný význam jako u lokomotiv.
  • 40 - množství nákladu. Jednotky této hodnoty (tuny nebo kusy [cestující v osobních vozech]), pro daný vagón, můžeme zjistit ze souboru 401W.chk, podle hodnoty parametru LoadQ - pieces znamená kusy, tonns - tuny.
  • coal - typ nákladu. Typ nákladu, který můžeme ve vagónu umístit, rovněž zjistíme ze souboru 401W.chk podle hodnot parametru LoadAccepted. Můžme vybrat jednu z nich (Coal, Stone, Wood, Lumber, Sand, Gravel), nebo nechat vagón bez nákladu. V takovém případě jako množství nákladu píšeme 0 a NEZADÁVÁME TYP. Jinak při načítání simulátor spadne.


Vzorové zápisy:
Pro práznou cisternu:

Kód:
node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_dec8.tga 406Ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic

Pro cisternu s palivem:

Kód:
node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_dec8.tga 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic


OSOBNÍ VAGÓNY:
Podobné jako nákladní vagóny. Rozdíl se týká nákladu - nejčastěji dáváme cestující (Passengers). Cestující se počítají na kusy.

Vzorové zápisy:
Pro vagón druhé třídy:

Kód:
node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\1xxa_v1 111A13.tga 1xxa 0 nobody 3 0 enddynamic

Pro vagón druhé třídy se třiceti pasažéry:

Kód:
node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\1xxa_v1 111A13.tga 1xxa 0 nobody 3 30 Passengers enddynamic

Pro vagóny s nočními texturami:

Kód:
node -1 0 a16563 dynamic PKP\111a-noc_v1 112a6.tga 112a6 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a48311 dynamic PKP\111a-noc_v1 111a7.tga 111a7 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a12250 dynamic PKP\111a-noc_v1 111a13.tga 111a13 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a32457 dynamic PKP\111a-noc_v1 111a14.tga 111a14 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a17838 dynamic PKP\111a-noc_v1 111a15.tga 111a15 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a50060 dynamic PKP\111a-noc_v1 111a16.tga 111a16 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a42634 dynamic PKP\111a-noc_v1 111a17.tga 111a17 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a37000 dynamic PKP\111a-noc_v1 111a18.tga 111a18 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a42748 dynamic PKP\111a-noc_v1 111a19.tga 111a19 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a13317 dynamic PKP\111a-noc_v1 111a20.tga 111a20 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a42240 dynamic PKP\111a-noc_v1 111a21.tga 111a21 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a14604 dynamic PKP\111a-noc_v1 111a22.tga 111a22 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a39287 dynamic PKP\111a-noc_v1 111a23.tga 111a23 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a31782 dynamic PKP\111a-noc_v1 111a24.tga 111a24 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a36050 dynamic PKP\111a-noc_v1 111a25.tga 111a25 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a20624 dynamic PKP\111a-noc_v1 111a26.tga 111a26 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a32880 dynamic PKP\111a-noc_v1 111a27.tga 111a27 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a24497 dynamic PKP\111a-noc_v1 111a28.tga 111a28 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a16313 dynamic PKP\111a-noc_v1 111a29.tga 111a29 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a37952 dynamic PKP\111a-noc_v1 111a30.tga 111a30 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a34224 dynamic PKP\111a-noc_v1 120a-4.tga 120a-4 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a38122 dynamic PKP\111a-noc_v1 wrbd_160.tga wrbd_160 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a32380 dynamic PKP\bdhpumn-noc_v1 none bdhpumn 0 nobody 3 0 enddynamic


Pro zájemce:
Podrobnější posis nastavování vlaků do scénářů od uživatele Jaras (polsky):
Scenerie, wpisy, składy, zdarzenia - warto zajrzeć 

Autoři: Patrykos, mechatronik.
Aktualizace: libertyn89, Maciej
Úpravy: Quark-t
Překlad: Lelek
eu07.pl website

Edited by Roman

Share this post


Link to post
Share on other sites
Host
This topic is now closed to further replies.

×

Důležité upozornění

Používáním tohoto webu souhlasíte s Terms of Use, Privacy Policy, Pravidla webu. Tento web využívá cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Na stránce s cookies si můžete zobrazit, které soubory využíváme.